3ds Max Workflow 1: UI and Basic Workflow

Doporučit

  • Cena: 363 Kč
  • Cena bez DPH: 300 Kč

Představení uživatelského rozhraní a workflow v programu 3D Studio Max.

Popis titulu

  • Instruktor: Chris Thomas
  • Úroveň: začátečníci
  • Délka: 4 hodiny 43 minut
  • Jazyk: anglicky

Toto DVD vám představí uživatelské rozhraní 3ds max a jedinečný pracovní postup v tomto programu. V první polovině tohoto DVD vás provedeme všemi elementy uživatelského rozhraní 3ds max a na tento výklad naváže druhá část, ve které Chris vytvoří jednoduchou scénu, která demonstruje mnoho klíčových funkcí 3dsmax.

DVD je určeno uživatelům se základní znalostí 3D, s obecnou znalostí obsluhy počítačového software a se základním porozuměním konceptům 3D software. Je navržen tak, aby dal uživateli úvod do 3dsmax, nikoliv do 3D konceptů všeobecně. Je také velice užitečný pro ty, kteří přechází na 3dsmax u jiného 3d grafického programu.


Obsah kurzu:

Uživatelské rozhraní

Kapitola 01: Okna s pohledy
Úvod do rozvržení pohledů v 3dsmax. Zjistíte, jak se v těchto pohledech pohybovat a jak si je můžete přizpůsobit svým představám.

Kapitola 02: Transform Gizmo
Dozvíte se, jako použít Transform Gizmo pro přesun, otočení a změnu velikosti objektu.

Kapitola 03: Příkazový panel
Úvod do příkazového panelu a jeho různých podpanelů.

Kapitola 04: Nástrojová paleta
Rychle si proběhneme různé ikony v hlavní paletě a povíme si, jaké funkce spouštějí.

Kapitola 05: Menu
Rychlý úvod do položek roletového menu.

Kapitola 06: Další elementy
Abychom si dokončili část s popisem uživatelského rozhraní, podíváme se na hlavní okna, jako jsou Material Editor, Particle View, časová osa a další.


Tutoriál na základní postupy práce

Kapitola 09: Modelování
Úvod do základního prcovního postupu polygonového modelování.

Kapitola 10: Rig a animace
Náš tutoriál bude pokračovat tím, že na naše modely aplikujeme základní rig a poté si vytvoříme jednoduchou animaci pro vytvoření animovaného efektu kývající se ohnivé koule.

Kapitola 11: Částice
Naši scénu si vylepšíme o systém Particle Flow, který na naší ohnivé kouli vytvoří plameny a jiskry.

Kapitola 12: Nasvícení a textury
Nyní si scénu otexturujeme, aby podstavec vypadal jako kámen, na podlahu dáme kamenný mayský reliéf a samozřejmě budeme chtít dát kouli ohnivý efekt. Poté si scénu nasvítíme.

Kapitola 13: Výsledné rendery
Po vyrenderování naší scény porovnáme různé kvality renderu, které můžeme získat ze základního renderovacího modulu a všimneme si jednoho, který renderuje odražené světlo.

Související obrázky

  • 3DS MAX Workflow 1 - 1
  • 3DS MAX Workflow 1 - obr 02
  • 3DS MAX Workflow 1 - obr 03
  • 3DS MAX Workflow 1 - obr 04

Související produkty

3ds Max Workflow 2 3DS MAX Workflow 2 - ikona

363 Kč

Představení procedurálního procesu práce v programu 3D Studio Max.

Skladem: ano

     
Přidejte Váš komentář či dotaz ke zboží


položky označené hvězdičkou (*) je nutné vyplnit

Vaše jméno a e-mail (e-mail nebude zobrazen) stačí zadat pouze poprvé, systém si pro příště Vaše údaje zapamatuje. Pokud je to možné, komentáře prosím pište česky, s diakritikou, děkujeme!

Tipy pro formátování: Pro zalomení řádku použijte 1x Enter, pro nový odstavec 2x Enter. Z HTML značek jsou povoleny pouze <em> a <strong>. Text začínající řetezcem http://, https://, ftp://, mms://, callto:// a mailto: bude automaticky převeden na odkaz.



Nejprodávanější zboží

Rhinoceros 6 cz – školní licence Rhino5_ikona

5 990 Kč

Školní, plně komerční a trvalá licence oblíbeného NURBS modeláře.

Rhinoceros 6 cz – školní UPGRADE Rhino5_ikona

2 928 Kč

Upgrade školní licence oblíbeného NURBS modeláře z libovolné předchozí verze.