Head Modeling for Games: Low Poly Modeling with Mayan Escalante
Popis titulu
- Instruktor: Mayan Escalante
- Délka kurzu: 2 hodiny
- Jazyk: anglicky
Herní 3D grafici se při tvorbě modelů pro použití v reálném čase potýkají s určitými omezeními. Herní hardware, umělecký směr a čas určený pro vývoj, tím vším jsou svázáni. Je to výzva pro 3D umělce – vytvořit zajímavé a vizuálně uvěřitelné postavy, zatímco podléhá výše uvedeným omezením.
Toto DVD pokrývá vytvoření low-poly modelu hlavy pro herní prostředí. Jsou zde probírána témata jako polygonové komponentové modelování, počet polygonů, skripty a anatomie obličeje.
Témata kurzu
Polygonové komponentové modelování
Omezení z hlediska počtu polygonů
Topologie
MJ Poly nástroje
Nástroje pro polygonové modelování
Anatomie obličeje
Kapitoly
01: Nastavení scény
02: Modelování rysů
03: Modelování lebky
04: Modelování krku
05: Modelování vlasů
06: Modelování vnitřní geometrie úst
07: Finální kroky
Životopis instruktora
Mayan je absolventem Art Center College of Design, kde studoval ilustraci a entertainment design. Pracoval jako ilustrátor na volné noze a momentálně pracuje jako character artist pro Electronic Arts Los Angeles, kde vytvořil koncepční umění a 3D prostředí pro početné projekty včetně několika her z populární série Medal of Honor. Jeho práce se objevily také v galeriích a v tisku. Mayan vyučoval v USC a momentálně je instruktorem na Gnomon School of Visual Effects.
Galerie instruktora
Související odkazy
- Head Modeling for Games - ukázkové video – (oproti originálu sníženo rozlišení i kvalita komprese)