Introduction to XSI 2nd Edition

Doporučit

Introduction to XSI 4.2

  • Cena: 363 Kč
  • Cena bez DPH: 300 Kč

Projektově orientovaný průvodce výukou XSI.

Popis titulu

Software: XSI 5.1 Foundation* nebo vyšší
Délka: 6 hodin. 46 min., 4 disky
Formát: CD-ROM

Naučte se snadno techniky modelování, texturování, UV mapování, animace a renderování v programu XSI. Toto DVD obsahuje více než 6,5 hodin projektově orientovaného školení. Perfektní pro začátečníky i středně pokročilé uživatele.

Témata kurzu:

  • Polygonové modelování
  • Vytažení ploch
  • Vytažení hran
  • Slučování polygonů
  • Rotoskopy
  • UV Layout
  • Textury
  • Texture Layer Editor
  • Materiály
  • Hierarchie
  • Cycle křivky
  • Animation Editor
  • Animace po trase
  • Vytvoření kouře pomocí částic
  • Render strom
  • Shader Networks
  • mental ray
  • Keying Panel
  • Nastavení prostředí
  • Operator Stack
1. Celkový přehled kurzu a nastavení projektu v Maye 4:34
2. Práce s kamerou a navigací 7:03
3. Použití různých pohledů a panelů 8:19
4. Elementy uživatelského rozhraní 13:27
5. Zobrazení a stínování geometrie 6:35
6. QWERTY zkratky 10:12
7. Channel box / Display Layer Editor 8:59
8. Modifikace nastavení nástroje 3:13
9. Použití Attribute Editoru 9:34
10. Použití Outlineru a Hypergraphu 4:51
11. Grouping vs. Parenting 4:39
12. Použití Hotboxu 9:17
13. Použití výběrových masek 3:23
14. Vytvoření a modifikace Shelfu 8:04
15. MEL skripty 7:53
16. Tvorba vlastních Marking Menu 11:29
17. Pochopení různých typů ploch 3:48
18. Komponenty plochy 9:49
 
Modelování
 
 
1. Nastavení referenčních obrazových rovin - Image Planes 8:25
2. Vytvoření hlavní turbíny 12:01
3. Použití ‘Duplicate’ pro vytvoření lopatek turbíny 10:40
4. Práce s deformačními klecemi 5:04
5. Tvarování ploch pomocí komponent 12:30
6. Zobrazení vrstev a tvarování modelu 6:31
7. Modelování pomocí Edge Extrude 10:13
8. Slučování vrcholů, extruze ploch a převod na Sub-D  14:41
9. Vytváření záhybů na Sub-D plochách 10:44
10. Extruze (vytažení) podél křivky 9:51
11. Přidávání lokalizovaných detailů v Sub-D ploše 7:17
12. Tvarování  nádrže pomocí NURBS  7:57
13. Tvarování blatníku pomocí nástroje Surface Sculpt 14:35
14. Vytvoření sedla pomocí primitiv a deformátor 9:51
15. Vytvoření tyče řídítek pomocí křivek 8:13
16. Lofting (potažení) a Revolving (rotace)   8:54
17. Slučování Sub-D ploch / průnik ploch 15:20
 
Renderování
 
 
1. Celkový přehled Hypershade 5:02
2. Aplikace shaderů / renderování 9:15
3. Vytvoření Shader Networks 14:03
4. Stínování Jet Bike 6:28
5. Použití uzlu Ramp 9:30
6. Použití uzlu PSD / ladění textur v Photoshopu 20:07
7. Práce s UV 11:06
8. Vytvoření Car Paint Shaderu 9:13
9. Celkový přehled světel v Maye 9:01
10. Celkový přehled stínů v Maye 11:14
11. Asociace světel v Maye 4:55
12. Ovládání nastavení tesselace 6:10
13. Použití Connection Editoru 6:25
14. Vytvoření displaced geometrie 7:53
 
Animace
 
 
1. Organizace scény 9:30
2. Vytvoření clusterů pro výfuk 6:01
3. Nastavení vztahů Driven Keys 5:07
4. Použití Set Driven Keys pro sekundární animaci 6:57
5. Práce s Graph Editorem 6:30
6. Animační smyčky 6:24
7. Vytvoření a vazba kloubů 7:28
8. Techniky animace po trase 6:32
9. Kamery a jejich nastavení 6:49
10. Používání Paint Effects a Interacting Geometry 4:59
11. Přidávání uživatelských atributů 3:55
12. Ladění animace 6:48
13. Vytvoření kouře pomocí částic 13:41
14. Modelování okolního prostředí a ladění světel 7:28
15. Vytvoření nebe / dávkový render 13:35
16. Nastavení renderovacích vrstev 4:55
  Celkový čas: 9:13:00

Introduction to Maya 2nd edition Introduction to maya 2nd edition Introduction to maya 2nd edition Introduction to maya 2nd edition

Přidejte Váš komentář či dotaz ke zboží


položky označené hvězdičkou (*) je nutné vyplnit

Vaše jméno a e-mail (e-mail nebude zobrazen) stačí zadat pouze poprvé, systém si pro příště Vaše údaje zapamatuje. Pokud je to možné, komentáře prosím pište česky, s diakritikou, děkujeme!

Tipy pro formátování: Pro zalomení řádku použijte 1x Enter, pro nový odstavec 2x Enter. Z HTML značek jsou povoleny pouze <em> a <strong>. Text začínající řetezcem http://, https://, ftp://, mms://, callto:// a mailto: bude automaticky převeden na odkaz.



Nejprodávanější zboží

Rhinoceros 6 cz – školní licence Rhino5_ikona

5 990 Kč

Školní, plně komerční a trvalá licence oblíbeného NURBS modeláře.

Rhinoceros 6 cz – školní UPGRADE Rhino5_ikona

2 928 Kč

Upgrade školní licence oblíbeného NURBS modeláře z libovolné předchozí verze.