Introduction to XSI 2nd Edition
Popis titulu
Software: XSI 5.1 Foundation* nebo vyšší
Délka: 6 hodin. 46 min., 4 disky
Formát: CD-ROM
Naučte se snadno techniky modelování, texturování, UV mapování, animace a renderování v programu XSI. Toto DVD obsahuje více než 6,5 hodin projektově orientovaného školení. Perfektní pro začátečníky i středně pokročilé uživatele.
Témata kurzu:
- Polygonové modelování
- Vytažení ploch
- Vytažení hran
- Slučování polygonů
- Rotoskopy
- UV Layout
- Textury
- Texture Layer Editor
- Materiály
- Hierarchie
- Cycle křivky
- Animation Editor
- Animace po trase
- Vytvoření kouře pomocí částic
- Render strom
- Shader Networks
- mental ray
- Keying Panel
- Nastavení prostředí
- Operator Stack
1. | Celkový přehled kurzu a nastavení projektu v Maye | 4:34 |
2. | Práce s kamerou a navigací | 7:03 |
3. | Použití různých pohledů a panelů | 8:19 |
4. | Elementy uživatelského rozhraní | 13:27 |
5. | Zobrazení a stínování geometrie | 6:35 |
6. | QWERTY zkratky | 10:12 |
7. | Channel box / Display Layer Editor | 8:59 |
8. | Modifikace nastavení nástroje | 3:13 |
9. | Použití Attribute Editoru | 9:34 |
10. | Použití Outlineru a Hypergraphu | 4:51 |
11. | Grouping vs. Parenting | 4:39 |
12. | Použití Hotboxu | 9:17 |
13. | Použití výběrových masek | 3:23 |
14. | Vytvoření a modifikace Shelfu | 8:04 |
15. | MEL skripty | 7:53 |
16. | Tvorba vlastních Marking Menu | 11:29 |
17. | Pochopení různých typů ploch | 3:48 |
18. | Komponenty plochy | 9:49 |
Modelování |
||
1. | Nastavení referenčních obrazových rovin - Image Planes | 8:25 |
2. | Vytvoření hlavní turbíny | 12:01 |
3. | Použití ‘Duplicate’ pro vytvoření lopatek turbíny | 10:40 |
4. | Práce s deformačními klecemi | 5:04 |
5. | Tvarování ploch pomocí komponent | 12:30 |
6. | Zobrazení vrstev a tvarování modelu | 6:31 |
7. | Modelování pomocí Edge Extrude | 10:13 |
8. | Slučování vrcholů, extruze ploch a převod na Sub-D | 14:41 |
9. | Vytváření záhybů na Sub-D plochách | 10:44 |
10. | Extruze (vytažení) podél křivky | 9:51 |
11. | Přidávání lokalizovaných detailů v Sub-D ploše | 7:17 |
12. | Tvarování nádrže pomocí NURBS | 7:57 |
13. | Tvarování blatníku pomocí nástroje Surface Sculpt | 14:35 |
14. | Vytvoření sedla pomocí primitiv a deformátor | 9:51 |
15. | Vytvoření tyče řídítek pomocí křivek | 8:13 |
16. | Lofting (potažení) a Revolving (rotace) | 8:54 |
17. | Slučování Sub-D ploch / průnik ploch | 15:20 |
Renderování |
||
1. | Celkový přehled Hypershade | 5:02 |
2. | Aplikace shaderů / renderování | 9:15 |
3. | Vytvoření Shader Networks | 14:03 |
4. | Stínování Jet Bike | 6:28 |
5. | Použití uzlu Ramp | 9:30 |
6. | Použití uzlu PSD / ladění textur v Photoshopu | 20:07 |
7. | Práce s UV | 11:06 |
8. | Vytvoření Car Paint Shaderu | 9:13 |
9. | Celkový přehled světel v Maye | 9:01 |
10. | Celkový přehled stínů v Maye | 11:14 |
11. | Asociace světel v Maye | 4:55 |
12. | Ovládání nastavení tesselace | 6:10 |
13. | Použití Connection Editoru | 6:25 |
14. | Vytvoření displaced geometrie | 7:53 |
Animace |
||
1. | Organizace scény | 9:30 |
2. | Vytvoření clusterů pro výfuk | 6:01 |
3. | Nastavení vztahů Driven Keys | 5:07 |
4. | Použití Set Driven Keys pro sekundární animaci | 6:57 |
5. | Práce s Graph Editorem | 6:30 |
6. | Animační smyčky | 6:24 |
7. | Vytvoření a vazba kloubů | 7:28 |
8. | Techniky animace po trase | 6:32 |
9. | Kamery a jejich nastavení | 6:49 |
10. | Používání Paint Effects a Interacting Geometry | 4:59 |
11. | Přidávání uživatelských atributů | 3:55 |
12. | Ladění animace | 6:48 |
13. | Vytvoření kouře pomocí částic | 13:41 |
14. | Modelování okolního prostředí a ladění světel | 7:28 |
15. | Vytvoření nebe / dávkový render | 13:35 |
16. | Nastavení renderovacích vrstev | 4:55 |
Celkový čas: | 9:13:00 |