RealFlow / Maya Integration

Doporučit

Introduction to RealFlow

  • Cena: 363 Kč
  • Cena bez DPH: 300 Kč

Dosáhněte skvělých výsledků díky integraci RealFlow a Mayi

Software: RealFlow 3 / Maya 7
Délka: 3 hodiny 55 minut, 2 disky
Formát: CD-ROM

Vytvořte a renderujte pokročilou fotorealistickou dynamickou simulaci tekutin s použitím RealFlow, Maya a mental raye s pomocí 4 hodinového projektově zaměřeného školení. Ideální pro začátečníky a středně pokročilé uživatele.

"RealFlow and Maya Integration" se zaměřuje na integraci tpartiklové technologie simulace kapalin, kterou vyvinula firma Next Limit a na mocné schopnosti Maye a mental raye. Každá interaktivní lekce je představena jasně a jednoduše v krocích, které jsou navrženy tak, aby šetřily váš čas a zvýšily vaši produktivitu. Oblíbenými tématy zahrnutými v "RealFlow and Maya Integration" jsou: importování geometrie z programu Maya do RealFlow, efektivní použití Daemons v RealFlow, generování pokročilé sítě, keyframing v RealFlow, použití částicových a síťových loaderů v programu Maya, exportování částic a sítí do programu Mayi z RealFlow, nastavení scény v programu Maya, použití mental ray materiálů, použití fotonů, žíraviny v mental rayi, particle expressions a další přidané lekce vytvořené k pochopení RealFlow a jejich integrace s programem Maya.

Bezplatné ukázky:

vide Úvod a obsah kurzu
vide Vytvoření efektu rozstříknutí loga

Všeobecná témata kurzu:

  • Importování geometrie do RealFlow
  • Daemons
  • Generování pokročilé sitě
  • Keyframing v RealFlow
  • Particle a Mesh Loadery
  • Exportování částic a sítí
  • Nastavení scény v Maye
  • mental ray materiály
  • Fotony
  • Žíraviny
  • Particle Expressions
1. Úvod a celkový přehled 2:25
2. Prozkoumání pracovního prostředí nastavení geometrie v Mayi a přenesení do RealFlow 5:59
3. Vytvoření velmi realistického cákance vody 22:42
4. Renderování cákance vody v mental rayi (část 1) 9:01
5. Renderování cákance vody v mental rayi (část 2) 12:52
6. Muž z písku (část 1): simulování částic tak, aby působily jako špína nebo písek k dosažení podoby objektu rozplývajícího se v prach 8:29
7. Muž z písku (část 2): zaměřené na pohyb částic k vytvoření vzhledu rozplývajícího se objektu 7:54
8. Muž z písku (část 3): dokončení částicové simulace 12:10
9. Muž z písku (část 4): importování částic pro muže z písku do programu Maya a použití Expressions pro mimiku písku pomocí znáhodnění barevných hodnot každé částice 6:00
10. Muž z písku (část 5): použití stínových efektů pro aplikaci stínových efektů na partikly písku a využití dat rychlosti, obsažených v každé částici RealFlow, pro generování falešného efektu motion-blur 10:02
11. Rozstříknutí do loga (část 1): počáteční nastavení tvorby kapky tekutiny padající na podložku v Maye a rozstříknutí do tvaru konkrétního loga 8:08
12. Rozstříknutí do loga (část 2): importování geometrie do RealFlow a vytvoření simulace vody 7:08
13. Rozstříknutí do loga (část 3): dokončení efektu cákance a exportování výsledné sítě pro renderování do programu Maya 11:35
14. Rozstříknutí do loga (část 4): přenesení sítě rozstříknutého loga z RealFlow do programu Maya a začátek procesu osvětlení scény pro konečný render 6:41
15. Rozstříknutí do loga (část 5): přidání caustic efektů a lesku do rozstříknuté tekutiny 8:58
16. Tekutý text (část 1): tvorba geometrie písmen způsobem, díky němuž bude vyplnění písmen tekutinou jednodušší 14:51
17. Tekutý text (část 2): použití RealFlow pro vyplnění písmen tekutinou a zkompletování efektu tekutého textu 16:21
18. Tekutý text (část 3): generování sítí pro tekutý text a použití mental ray pro program Maya ke generování konečné vyrenderované sekvence 12:01
19. Splashing Tomatoes (část 1): použití programu Maya pro nastavení animace dvou rajčat, která se navzájem srazila 6:10
20. Šplíchající rajčata (část 2): použití RealFlow pro přidání vystříknuté vody z rajčat při jejich srážce 20:23
21. Šplíchající rajčata (část 3): převzití RealFlow sítí zpátky do programu Maya a použití mental ray pro dosažení fotorealistického renderu 15:53
  Celkový čas: 3:55:00

Maya integration Maya integration Maya integration Maya integration

Přidejte Váš komentář či dotaz ke zboží


položky označené hvězdičkou (*) je nutné vyplnit

Vaše jméno a e-mail (e-mail nebude zobrazen) stačí zadat pouze poprvé, systém si pro příště Vaše údaje zapamatuje. Pokud je to možné, komentáře prosím pište česky, s diakritikou, děkujeme!

Tipy pro formátování: Pro zalomení řádku použijte 1x Enter, pro nový odstavec 2x Enter. Z HTML značek jsou povoleny pouze <em> a <strong>. Text začínající řetezcem http://, https://, ftp://, mms://, callto:// a mailto: bude automaticky převeden na odkaz.



Nejprodávanější zboží

Rhinoceros 7 cz/en – školní UPGRADE Rhino5_ikona

2 892 Kč

Upgrade školní licence oblíbeného NURBS modeláře z libovolné předchozí verze.

Rhinoceros 7 cz/en – školní licence Rhino5_ikona

5 905 Kč

Školní, plně komerční a trvalá licence oblíbeného NURBS modeláře.